Egyre inkább természetessé válik a szponzoráció a zeneiparban, a népszerű előadókat, zenekarokat márkák, termékek, kísérik. A reklámérték kézzelfogható, a közönség pedig veszi a lapot, kíváncsi a termékekre. A Kreatív Online cikke szerint, a táplálék-kiegészítőket forgalmazó BioTech USA márkanagykövete lett Csöndör László Diaz, akit a Fluor Tomival közösen alapított és vezetett Wellhello zenekarból ismerhet leginkább a nagyközönség.
A BioTech USA erről beszámoló közleménye szerint az énekes jelenleg elsősorban a Wellhello frontember-producere, de jó ideje aktív a magyar hiphop és pop terepen is, rengeteg rádiós slágert írt népszerű előadóknak, mint Caramel, Gáspár Laci vagy a Halott Pénz, és a RedBull Pilvaker tracklistjén is sokminden fűződik a nevéhez.
Az őt bemutató videóból az is kiderül, hogy Diaz sportos családból származik, éveken keresztül versenyszerűen kézilabdázott és atletizált. Az élet azonban úgy hozta, hogy a zenei úton talált magára, de továbbra is fontos maradt számára a sport, az egészséges táplálkozás és a fitt életmód. „Az edzőteremben épp olyan otthonosan mozog, mint a stúdióban vagy a próbateremben” – írja a táplálékkiegészítő márka közleménye. Diaz szerint a színpadi élet nem működhet igazán a jó állóképesség nélkül.
https://www.youtube.com/watch?v=PPRaWwpLs54Az idén 20. születésnapját ünneplő, magyar tulajdonú BioTech USA évek óta számos amatőr és profi sportolóval dolgozik együtt, arra azonban eddig még nem volt példa, hogy olyan ismert személyiség képviselje a márkát, aki nem a fitnesz vagy az élsport területéről jön. Vélhetően ez is része annak az évek óta tartó folyamatnak, ahogy a cég elkezdett egyre komolyabban nyitni a szélesebb, sport, életmód iránt érdeklődő közönség felé.
„Régóta szerettük volna bővíteni az illusztris sportolókból álló BioTech USA csapatot olyan karakterekkel, akik tovább tudják színesíteni a márkát. Nagykövetünk kizárólag olyan valaki lehet, akinek fontos a sport és az egészséges életmód, példaértékű abban, amit csinál, aki maga is többet és többet akar, ahogy cégünk mottója is „Akarj többet!”. Diaz személyében egy nagyon szimpatikus, kreatív, törekvő és alázatos fiatalembert ismertünk meg, akivel öröm lesz a közös munka. A megállapodásunk értelmében az énekes aktívan feltűnik majd a BioTech USA hazai kommunikációjában és rendezvényein” – nyilatkozta Bíró Ferenc marketingigazgató.
„Nagyon örülök a BioTech USA-val közös együttműködésnek, és jó érzés, hogy olyan partnerrel dolgozhatok együtt, akikkel hasonlóan gondolkozunk, és közös célok motiválnak minket. Számomra nagyon fontos, hogy úgy tudjam élni az életemet, hogy a zene és a koncertezés mellett minél jobban érezzem magam a bőrömben, amihez az egészséges táplálkozás elengedhetetlen, és amiben rengeteget segít a vállalat tanácsadással és termékekkel” – fogalmazott az együttműködésről Csöndör László Diaz.
(Kreatív Online)